Nicolás González Mosquera, Senior 2023 becado en Miami Dade College

Felicitamos a Nicolás González Mosquera nuestro senior 2023, quien obtuvo Beca de honores del Miami Dade College por su excelente compromiso académico, personal y de servicio a la comunidad, cualidades que lo distinguen como un estudiante internacional.

Nos sentimos honrados de haber contribuido al desarrollo de su perfil humano en sus más de 14 años en el Colegio. Es un honor seguir entregando al entorno global seres humanos competentes, autónomos, emprendedores y con sentido social, que sobresalen por un alto nivel académico y una mentalidad internacional.

Congratulations to Nicolás González Mosquera, our senior 2023, recognized by the  Miami Dade College with an Honors Fellow Scholarship Award. Nicolás has demonstrated commitment to excellence academic, personal, and service — among a competitive international applicant pool.

We are honored to have contributed to develop your human profile for more than 14 years at Cañaverales. It is an honor to continue educating competent, autonomous, entrepreneurial human beings with a social sense to the global environment, who stand out for their high academic level and international mindset.